• ANASAYFA
  • /
  • MÜŞTERİ HİZMETLERİ
  • /
  • Sıkça Sorulan Sorular
Sıkça Sorulan Sorular

Tasarımlar kime ait?

Tasarımlar; Esra Semiz tarafından tasarlanmaktadır.

 

Ürünler nerede üretiliyor?

Ürünlerimiz Esra Semiz tarafından tasarlandıktan sonra mağazamızın alt katında bulunan atölyemizde üretilmektedir.

 

Satın aldığım ürünü nasıl muhafaza edebilirim?

Satın aldığınız ürününüzü kullanım sonrası kuru temizleme yaptırarak siparişinizle beraber gönderilen elbise kılıfının içinde muhafaza edebilirsiniz. Ürün açıklama bölümünde yıkama talimatı bilgisini kontrol ederek ürünün temizliğini yapabilirsiniz.

 

İstediğim model stoklarda mevcut değil ise nasıl bir yol izlenir?

Ürünlerimiz genel olarak hem beden açısından hem de stok anlamında sınırlı sayıda üretilmektedir.

İstediğiniz modeli  05334784202  iletişim numarasına iletişime geçerek size özel tekrar hazırlayabiliriz.

 

Satın alınan ürünler Teslimat aşamasında ne şekilde muhafaza ediliyor?

Ürünlerimiz üretiminden satışına kadar depolarımızda askılarında ve paketli olarak bekletilmektedir. Aldığınız ürünün gönderimi yapılırken de yine aynı şekilde Esra Semiz logolu özel kutulara gamboçlara konularak kargo firmasına teslim edilir. Bundan sonraki süreçte gerek firmamız gerek çalıştığımız kargo şirketleri ürününüzün size temiz ve sağlam bir şekilde ulaştırılmasını garanti etmektedir.

 

Nasıl sipariş verebilirim?

Esrasemiz.com.tr’de sizin tarzınıza uygun yüzlerce model arasından dilediğinizi seçerek, ürününüzü sepete ekleyebilirsiniz. Alışverişiniz tamamlandığında sepetinize giderek sırasıyla adres ve teslimat bilgilerinizi girdikten sonra ödeme ekranından güvenli bir şekilde ödemenizi gerçekleştirebilir ve siparişinizi tamamlayabilirsiniz.

 

Siparişimi nasıl takip ederim?

Siparişinizin durumunu;

- Üye girişi yaptıktan sonra, ana sayfada sağ üst köşede bulunan hesabım ikonuna tıklayarak; "Siparişlerim" bölümünden,
-Siparişiniz kargo firmasına teslim edildiğinde size gönderilecek e-posta ve SMS bilgilendirmelerinde yer alan “Kargo Takip Kodu”nuzla birlikte ilgili kargo firmasıyla iletişime geçerek veya web sitesini ziyaret ederek, öğrenebilirsiniz..

 

Değişim ve İade politika ve prosedürleriniz nelerdir?

Esra Semiz  müşterisiyseniz değerlisiniz çünkü müşterilerimizin memnuniyeti ve beklentileri bizim için önemlidir bu nedenle ücretsiz değişim ve iade güvenceniz bulunmaktadır. Herhangi bir nedenle siparişinizden memnun kalmazsanız, satın aldığınız ürün ya da ürünlerinizi, orijinal ambalajında, kullanılmamış ve etiketleri çıkarılmamış olması koşuluyla teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde değişim ve iade işlemi için geri gönderebilirsiniz.

 

Etiketi koparılmış, kullanılmış, tekrar satışa sunulamayacak şekilde zarar görmüş ürünlerin değişim ve iade işlemi gerçekleştirilememektedir.

 

Toptan satışınız var mı?

Toptan alımlarınız ile ilgili detaylı bilgi alabilmek için numaramız 05334784202 ’ dan bizimle iletişime geçebilirsiniz.